Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2003, 22:53   #3
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Trouwens.................een beetje relativatievermogen zou hier ook wel op zijn plaats zijn. Is het nu zo een drama om van 1 naar zes te vallen. Hij is nog altijd de zesde meest populaire politicus van het land. Dit is wel degelijk opmerkelijk als je weet dat hij het land moet leiden en dus nooit voor 10 miljoen mensen goed kan doen. Bij elke beslissing die hij neemt moet hij mensen teleurstellen en toch slaagt hij er nog in om op nummer 1 te staan. Moest ik Guy zijn zou ik me geen zorgen maken. Trouwens..politiek gaat over de mensen, het is geen idool verkiezing.

Ik zou me meer zorgen maken moest ik yves Leterme zijn. Hij bevindt zich in een luxepositie........is voorzitter van de oppositiepartij, hoeft dus geen enkele beslissing, maatregel of wet te nemen die tegen iemands belangen ingaat en toch slaagt hij er niet in om op een degelijke plaats in de poppoll te komen. Meer nog.....hij laat zich voorbijspringen door een twintigjarig groentje......dat moet pijn doen meneer Leterme........

niels
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden