Los bericht bekijken
Oud 6 december 2006, 17:25   #1
oz457
Lokaal Raadslid

oz457's schermafbeelding

Standaard Een gesprek met mijn Thai'se vriendin is ontnuchterend. België is communistisch!

Vandaag ging ik even de laatste podcast downloaden van de website van Jurgen.
Mijn vriendin vroeg me, waarom ik gewoon de informatie niet pluk van de normale media kanalen, zijnde TV, radio of krant.
Toen ik haar vertelde dat dit programma in België niet op de ether mag, was ze geschokt. Ik diende haar te vertellen dat men in België wetgeving heeft dat dergelijke politieke radio niet toelaat.
Ik heb haar dan ook met handen en voeten moeten uitleggen dat men over bepaalde mensen, met name de Moslims, dat men over de fouten van de politiekers niet mag slecht praten.
Ze wist me te vertellen: 'Oh, dat is zoals het communisme!"....
Ik diende eventjes mijn adem in te houden. En besef even dat het al zo ver is gekomen, dat we eigenlijk al in een communistisch systeem zitten, waar je vervolgd wordt door de gedachtenpolitie op je eigen mening te geven over dingen, of mensen.
Ze heeft weet van de problemen die men hier in Europa heeft betreffende de moslimgemeenschap, en wist af te leiden dat de invasie van deze groep reeds ver gevordert is.
Het is een beetje zoals een kikker in het koude water en kalmpjes op te warmen tot de kikker dood is. Indien je een kikker plaatst in heet water, springt hij er onmiddellijk uit!
oz457 is offline   Met citaat antwoorden