Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chr.wouters
Is W. en Z. er wel zo zeker van dat Pim Fortuyn door de groenen is afgemaakt? Wie profiteerde van het verdwijnen van P.F. waar ik trouwens een grote waardering voor had? Het politiek correcte establishment in Den Haag, de Amerikaans geïnspireerde globalisten, én de voorstanders van een ongelimiteerde bevolkingstoename, natuurlijk of door immigratie.
Volkert van der Graaf is een huurmoordenaar in dienst van die groepen die ik net kom te noemen en die dus twee vliegen in één klap hebben geslagen: de man die een a-typische premier van Nederland ging worden elimineren, én tegelijkertijd de groene anti-globalistische beweging discrediteren.
Het is zoals de brand van de Rijksdag in Berlijn in 1938: die werd ook aangestoken door een Nazi-provocateur...
|
Nou wil ik veel geloven, maar dat Volkert van der Graaf een huurmoordenaar is gaat toch wel wat te ver. Nederland is Italië niet hoor, wij hebben geen politieke maffia. Het is een milieu-activist die absoluut niet gek is of zich daarvoor zou laten lenen, hij is volgens mij gewoon geflipt.
|
De echte moordenaars van Pim zijn Groen-Links en D66, de bendes van de Rosenmöllers en de andere de Graafs.