Los bericht bekijken
Oud 8 december 2006, 16:15   #11576
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Da's een effectieve belediging.
Soms moet je eens grof zijn om mensen wakker te schudden, I guess.

Citaat:
Het is effectiever om 1 argument per keer aan te brengen.
Een fontein van al dan niet samenhangende argumenten vergt zeer veel werk om alles uit te zoeken en te cross checken.
Mijn tijd -net als bij zovelen- is beperkt.
Als ik te veel argumenten aanbreng, krijg ik de commentaar dat het te veel is om te cross checken. Breng ik maar een beperkt aantal of minder sterk gefundeerde argumenten naar voren, krijg ik de commentaar dat de bewijslast in het kamp van mijn tegenstanders ligt. Jullie moeten weten wat jullie willen, he.

Citaat:
Geen reusachtige stapel. Da's een reusachtige overdrijving.
Er wordt gewoon gevraagd om een stelling te funderen.
1 bewijs is voldoende. Maar het moet wel kloppen en te verifiëren zijn.
Dat daarin gefaald wordt, is niet de schuld van de sceptici.
Nogmaals, wanneer ik maar een beperkt aantal of minder sterk gefundeerde argumenten naar voren, krijg ik de commentaar dat de bewijslast in het kamp van mijn tegenstanders ligt. Daarom wou ik bij mijn afsluitingspost de zware middelen inzetten.

Citaat:
De vraag is zoals altijd : hebben die ing's deftige argumenten en hoe tonen ze dat aan.
Waarom wordt er dan constant door jullie gehamerd op hoeveel meer ingenieurs er wel niet bekend zijn die de officiële versie verdedigen dan ingenieurs die ze bekritiseren, zonder de tegenargumenten van de dissidente ingenieurs te bespreken? Ik heb twee ingenieurs naar voren gebracht, maar niemand van jullie heeft ook maar een poging gedaan om te luisteren wat ze te zeggen hebben en tegenargumenten naar voren te brengen. Tot voordat ik deze twee ingenieurs vermeldde, werd mij zelfs ronduit verteld dat alle ingenieurs de officiële versie steunen.

Citaat:
bij nader inzien lijkt het cold fusion geval wel een paar interessante gelijkenissen te vertonen met de 9/11-conspiracies :

http://en.wikipedia.org/wiki/Cold_fusion
Hier gaan we weer

Citaat:
Probeer eens uw beloften te houden, zeg.
It's just too addictive.

Citaat:
De schapen en hypocrieten zullen u dankbaar zijn.
Wacht nog enkele uren. Dan zijn jullie werkelijk van mij af. Zoniet, ga ik eens ernstig overwegen om een afkickkuur te volgen

Citaat:
(als ik al een schaap ben, ben ik wel een prijsschaap hé. )
Ik ken niet veel van schapen.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden