Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Nu vraag ik me af wat ik misschreven heb?
Ik vermelde dat geen enkel Islamitisch Geindoctrineerd land enige moeite doet om niet moordende technologie zelf te ontwikkelen. wat een prachtig bewijsbaar feit is.De landen zonder poen willen misschien wel ,maar kunnen niet,en de landen met poen kopen gewoon de luxe voor hun elite.
Citaat:
Was Duitsland dan een "Islamitisch geïndoctrineerd land "
Neen Duitsland was in volle oorlog tijdens WO II,en had alle redenen om technologie door te ontwikkelenDat daardoor de V2, als eerste balistische raket uitkwam is meegenomen.ik noem dit de ontwikkeling van de kleigroeve.Nu zit dit land in de ESA, de eerste ruimtevaartorganisatie die niet gegroeit is uit politiek/militaire noodzaak.
Zijn de VS dan een"Islamitisch geïndoctrineerd land "
Was wijlen de USSR dan een "Islamitisch geïndoctrineerd land "
Neen, de koude oorlog tussen de 2 machtblokken van hun tijd was de reden tot de politiek hoogdravende "spacerace",oftewel het kneden van de soepkommen
|
Momenteel ligt de ontwikkeling van de "westerse"ruimtevaart zowat stil, omdat "westerse"politici er geen machtsinstrument meer in zien.India en China daarentegenover moeten zich nog effe gaan bewijzen als ontwikkelde landen, en blijkbaar is het hebben van atoombommen geen voldoende bewijs dat ze ontwikkeld zijn.Vandaar dat hun politici er wel enige betekenis aan ruimtevaartpropagande geven.
Daarentegenover is ruimtevaart de beste manier, na het uit uitmoorden van 90% van de mensheid om deze aarde te ontlasten van de plaag die mens genoemd word.
|
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Maddox
Ik vermelde dat geen enkel Islamitisch Geindoctrineerd land enige moeite doet om niet moordende technologie zelf te ontwikkelen. wat een prachtig bewijsbaar feit is
|
De meeste van die landen zijn al bij als hun bevolking geen honger heeft In Saudi-Arabië en de Golfstaten werd misschien geen technologie ontwikkeld, maar dan wel een sociale zekerheid, Idem voor Lybië. Sociale zekerheid zou maatschappellijk wel eens belangrijker kunnen blijken dan technologie.
Duitsland ontwikkelde wel een deel van zijn militaire technologie reeds voor de oorlog.
Tussen je andere staten vergeet je wel Israel, Brazilië en Zuidelijk Afrika, die ofwel kernbommen ofwel ruimtevaarttechnologie ontwikkelen...