Los bericht bekijken
Oud 10 december 2006, 00:23   #160
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht

Net of ik heb die regeltjes uitgevonden! Ik zeg gewoon hoe het gaat in de Islam, meer niet.
Bij ons trouwt men met wie men graag ziet? Bull shit! Moet ik es tellen hoeveel Belgische vrouwen er al met moslims getrouwd zijn voor business? En dan komen ze 10.000eur overeen en tegen dat het zover is hebben ze 20 zelfs 25.000eur uit die radeloze mannen hun zakken geklopt.
En ik ken er veel die getrouwd zijn voor het geld ze. Belgen, échte Belgen. Carlgustaaf jij zit zo vaak naast de kwestie he... soms komen er zinnige dingen uit je mond maar soms komt mijn haar omhoog van jouw gezever. En heb je nu nog niet gemerkt dat ik niet pro-islam ben? Ik ben de Koran beginnen lezen (en intussen mee gestopt want het werkt op mijn zenuwen) en ben er van overtuigd dat ik geen moslima zal worden. Op basis van wat oordeel jij over mij? Mijn verloofde is een moslim maar die valt mij daarmee niet lastig en ik merk daar niet veel van, hij gaat bidden en houd zich aan bepaalde regels en that's it, ik blijf gewoon wie ik ben.

niet pro-islam? Je zit ze gans de tijd te verdedigen...en die vrouwen waar je over bezig bent: ik had het over gewone vrouwen, niet over hoeren...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden