Discussie: Eigen volk eerst
Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2003, 16:35   #40
William
Provinciaal Statenlid

William's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad een holle slogan beste dejohan(discriminatie,racisme).
Deze bekrompen geesten voelen zich superieur(o.a.Hitler).
Waarom heeft het Vlaams Blok voor het proces,o.a.de lidkaarten aangepast van eigen volk eerst,naar eigen volk laatst
Waarom neemt Filip Dewinter afstand van het 70-puntenplan dat hij persoonlijk 10 jaar geleden heeft geschreven
Waarom neemt men een bocht van 180°,en wil men de maatschappij doen geloven dat men plots van de Antwerpse Joden houd(hypocrisie)
Waarom moet men binnen de scholen in opdracht van het Vlaams Blok,extremistische affiches verwijderen
Het Vlaams Blok wil kost wat kost de waarheid verbergen.
Citaat:
Uw persoonlijke aanvallen pleiten niet in uw voordeel.
Duidelijk een gebrek aan inhoudelijke argumenten.
Ik schaam mij in de plaats van uw ouders(opvoeding).
Jongens toch, zeg De Ryck Peter, kunt gij uw eigen nog volgen??
Gij zit hier te Quiky te zeggen dat hij geen inhoudelijke argumenten kan formuleren maar ge kunt het zelf niet!
Ter informatie voor de politiek onkundige mensen zal ik uw zogezegde inhoudelijke shit eens herformuleren;

Citaat:
Waarom neemt Filip Dewinter afstand van het 70-puntenplan dat hij persoonlijk 10 jaar geleden heeft geschreven
Hij heeft daar totaal geen afstand van genomen maar hij heeft bij wijze van spreken gewoon de scherpe kantjes afgeveild. Wat wil zeggen dat hij nog voor 100% achter z'n stellingen staat maar dat hij uit goede wil het plan een beetje botter heeft gemaakt.
We zullen eens zien hoe lang het zal duren voor onze klungel verhofstadt afstand zal nemen van z'n ridicule 200.000 banen creatie? Dan zult ge pas eens zien wat afstand nemen is!

Citaat:
Waarom neemt men een bocht van 180°,en wil men de maatschappij doen geloven dat men plots van de Antwerpse Joden houd(hypocrisie)
Nog zoiets, waar haalde gij da weer uit??? Weet gij wel trouwens wat een bocht van 180° wilt zeggen? Bij mijn weten heeft het Vlaams Blok niets tegen de antwerpse joden gehad! In tegendeel zij zorgen tenminste voor een bloeiende diamantenhandel in Antwerpen waarbij onze economie een 'frietje' kan van meepikken. Dus waarom zou onze partij daar iets tegen hebben?? Ik vraag mij dan ook af hoe ze dan willen laten merken dat het vlaams blok nu van de joden houd[size=6]t[/size]??????

Citaat:
Waarom moet men binnen de scholen in opdracht van het Vlaams Blok,extremistische affiches verwijderen
Nog een goei, voor ge hier met modder staat te smijten zou ik even 'met eigen woorden weliswaar' een citaat uit het wetboek willen citeren: Het is niet toegestaan om politieke propaganda te hanteren of te gebruiken en deze dan ook op te dringen aan minderjarigen in onderwijsgebouwen (op school dus). En het is dan ook streng verboden om poltieke kennis te misbruiken en aan kinderen deze halve waarheden te verlenen. Ook onderwijspersoneel (bv. geschiedenis- of economieonderwijzer) mag geen subjectieve informatie geven over een politieke partij aan de schoolgaanden. Wat niet meer dan normaal is. Dus het enige wat het VLaams BLok hier toepast is niet meer dan wat de wet voorschrijft, vindt u dit abnormaal???? Ze hanteren gewoon de wet
En daarbij als u toch denkt dat dat mag politieke propaganda gebruiken op scholen dan wil ik er m'n portefeuille op wedden dat wanneer het Blok dit zou doen gij als eerste dit zou aanklagen, niet?

Dus voor ge nog eens DENKT dat ge het weet, probeer dan eens 2 keer na te denken voor ge hier iets neer lult.
Want ik schaam mij nu meer dan in de plaats van uw ouders (opvoeding zeker hé)!