Veel kommentaar maar nog veel meer geleuter hier in deze draad.
Deze NVA-kiezer heeft steeds vragen gehad bij het aan boord halen van solo-slim-speler-brulkikker De Dekker. Ik hoopte dat de leiding van de nva hem goed kende, en er zeker van was dat het goed ging uitdraaien met zijn scheldpartijen aan iedereen die hem niet slaafs zou volgen. Met zijn mediageilheid zonder inhoud, behalve wat beledigende slagzinnen.
De leiding van de nva heeft het spel voorgelegd aan de partijraad. 62 stemmen voor het kartel; 31 stemmen voor de brulkikker, 10 onthoudingen.
De zaak is duidelijk.
Bart De Wever verklaart op tv dat hij de volle verantwoordelijkheid wil dragen. Het is niet aan de roepers van dit forum om hem buiten de partijleiding te bonjoeren, wel aan de leden van de partij.
Voor mij heeft Bart De Wever eerlijk gehandeld. Voor mij mag hij blijven.
Hij toonde de moed om zonder op voorhand te dreigen met een katastrofe-scenario van "pas op of ik geef mijn ontslag, waardoor de schade nog groter zal zijn ...", de beslissing vrij te laten gebeuren op de meest demokratische wijze.
Al de rest van het verhaal zal ik wel zien in mei of juni 2007.
Dat ieder maar op de partij stemt die best bij hem past. Dat is de essentie. Je kan wel een ander proberen te overtuigen van je gelijk, maar hier in deze draad gebeurt dat niet: je ziet alleen maar verwijten dat de andere ongelijk zou hebben. Typisch kenmerk van de psychopatische ekstremist, van zowel links als rechts.
|