Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga
Kijk hier doe je het weer! Je haalt één zin uit een ganse reactie en begint over iets dat niks met die reactie heeft te maken.
Zie je, Exodus, ik weet wel dat het slechts een afleidingsbeweging is om toch maar te vermijden dat je een bron zou moeten geven voor je Rockefeller-quote, maar ik vind het een weinig geslaagde beweging.
Wat is de essentie?
-Je legt woorden in de mond van David Rockefeller.
-Je beweert dat die woorden feitelijk zijn uitgesproken en je NWO-theorie mee ondersteunen.
|
Ik selecteerde die quote omdat hij op zich staat. Ik heb niet gereageerd op je vraag met een bron naar die quote van Rockefeller omdat ik die discussie al eens met Firestone heb gehad en ik ben het beu van het weer te heralen. Maar goed, de bron die ik vind is uit pagina 99 van Dark Majesty van Texe Marrs. Er wordt gezegd dat hij dat in zijn openingstatement zei. Als bron wordt gegeven insider report van januari 1992 gemaakt door Larry Abraham co-lauteur van none dare it call consparcy).
Het is dus niet zomaar duidelijk dat ik een leugen zeg. Ik geef de bron tot zover ik kan maar spijtig genoeg kan ik die editie van insider report niet vinden voor verdere info.
Het is niet zo verwonderlijk dat er uitspraken vanop Bilderberg uitlekken. Dit gebeurt wel eens meer. Bilderberg is op uitnodiging en vele grote bedrijflieders of managers worden soms uitgenodigd voor de eerste maal, en die zijn soms bereid te spreken gebaseerd op de indruk die ze krijgen ( sommige zijn gedegouteerd van de elitaire sfeer die er hangt). Er is ooit eens een Zwitser geweest die uitgenodigd was die volgende uitspraak van Kissinger op een bandje heeft opgenomen:
Citaat:
"Today Americans would be outraged if U. N. troops entered Los Angeles to restore order; tomorrow they will be grateful! This is especially true if they were told there was an outside threat from beyond, whether real or promulgated, that threatened our very existence. It is then that all people of the world will plead with world leaders to deliver them from this evil. The one thing every man fears is the unknown. When presented with this scenario, individual rights will be willingly relinquished for the guarantee of their well being granted to them by their world government." - Henry Kissinger, in an address to the Bilderberg meeting at Evian, France, May 21, 1992. Transcribed using a concealed tape recording made by one of the Swiss delegates
|