Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2003, 19:50   #47
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Had al meteen door dat ge ongelijk had en dat ge de discussie naar een ander terrein (namelijk het ijle, want je haalt geen voorbeelden aan) wilde verplaatsen... maar bij mij pakt dat niet
Yep, het is nog altijd een beetje te moeilijk...

Ik zal even (NOG MAAR EENS) het "voorbeeld" aanhalen:

Citaat:
Die nazi (of is hij dat wel?
Door u persoonlijk in deze topic geplaatst, slechts enkele minuten geleden. Dat u dat nu al niet meer weet en denkt dat ik in het ijle praat, zegt meer over uw capaciteiten dan die van mij...

Ik herhaal:

Vindt u dat nu niet erg van uzelf dat u eerst iemand uitmaakt voor nazi, en u dan pas afvraagt of hij het eigenlijk wel is? En dan nog wel op een forum waar je met de Backspace of Delete knop een berichtje in alle rust kan aanpassen voor je het plaatst. Ik geloof dat ze zoiets compulsief gedrag noemen.
U blijft maar zagen. Ja, ik heb die nazi nazi genoemd.
En ik heb al aangetoond waarom ik dat deed.

Volgend voorbeeld.
Ik zaag niet. U blijft de essentie ontwijken. Ik zal het eens puntje voor puntje uittypen. Misschien snapt u het dan:

1. Patriot zegt: "Feret is een nazi."
2. Dan zegt Patriot: "of is hij dat wel?"
3. Patriot noemt dus eerst iemand een nazi en vraagt dan zichzelf af of dat wel terecht was.
4. Dat is hetzelfde als iemand een pedofiel noemen en vervolgens pas gaan uitvissen of dat wel zo is.
5. Of iemand op de elektrische stoel zetten en na de begrafenis pas gaan uitzoeken wie de moord nu eigenlijk gepleegd heeft.
6. "Shoot first, ask questions later" noemt men dat wel eens.
7. Of Feret daadwerkelijk een nazi is, zal mij aan mijn reet roesten. Het doet namelijk niet terzake.
Hij komt voor als een nazi, MAAR... is hij niet meer een leegloper?

Citaat:
Nog niet duidelijk? Zet die fles likeur dan even uit de weg
Derby pils van de bub
Patriot! is offline