Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Dit vind ik niet. Een journalist die jij als "CT" bestempeld is zeker niet minder geloofwaardig dan een journalist van VRT of FOX news.
|
Ik heb dat ook niet beweerd, Exodus, al waar ik op aandring is dat je je informatie ook elders dan bij CT-media gaat zoeken en toetsen.
Je hebt wel gelijk als je stelt dat objectieve media tegenwoordig zeer dun bezaaid zijn. Dus is sceptisisme
altijd geraden.
Bijvoorbeeld FOX-news leek indertijd meer op een propagandakanaal voor de Bush-regering, ook al zijn ze nu wat bijgedraaid.
Het is daarom ook nodig dat je tijdens onderzoek zoveel mogelijk verschillende mediakanalen doorneemt en je niet beperkt tot één bepaalde richting.
Maar goed, dat is een andere discussie en ik denk dat we met je antwoord van hieronder de discussie rond de betreffende Kissinger-quote kunnen afronden:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Ja, dat heb ik in mijn voorgaande post al gezegd. Het enige wat we kunnen zeggen is dat de authenticiteit niet onweerlegbaar is aangetoont. Wel hebben we een bronvermelding en iemand die beweert die tape gehoord te hebben. Maar geen onweerlegbare authenticieit.
|
Later vandaag kom ik dan terug op de Rockefeller-quote.