Los bericht bekijken
Oud 21 oktober 2003, 11:34   #1
Eugene
Gouverneur

Standaard

Op géén van de forums waar ik actief ben geven de perfect sociaal maatschappelijk geengageerde VB-ers een antwoord op mijn 'voorbeeld', sorry moderators maar daarom een poging op deze manier!!!

Stel dat persoon A een gewone arbeider is en op de kieslijst van het Vlaams Blok verkozen wordt. A bewoont een sociale woning tegen bvb 250 neurokes!!! . A wordt schepen voor het Vlaams Blok en als ik de VB-logica dan volg dan moet A direct die sociale woning verlaten, dat is wat de VB-ers allemaal geschreven hebben. Stel nu dat na een schepenmandaat van 6 jaar A niet meer verkozen wordt en dan na 3 maanden ontslagen wordt uit zijn oude job, of zelfs dat niet, maar hij valt wel terug op zijn oud (dus bescheiden) loon. In de VB-logica komt hij terug achteraan de lijst voor een sociale woning en moet hij het 'teveel' verdiende geld eerst opsoeperen, anders is het 'no passeran' voor een sociale woning , dit is dus jullie stelling ? , of krijgt die ex-VB schepen een extra-mandaatje in een of andere intercommunale????, om de 'standing' hoog te houden net zoals bij de andere partijen gebeurt . Een partij zoals alle andere dus!!!