Los bericht bekijken
Oud 13 december 2006, 01:14   #8
Keats
Gouverneur

Keats's schermafbeelding

Standaard

Hahahaha Ik speel ook Counterstrike (Source). Ik speel al 15 jaar geweldadige computerspelletjes. Ik begrijp die gasten die door het lint gaan wel.

Toen Columbine gebeurde (April 99) snapte ik het nog niet, maar nu, een paar jaar later, begrijp ik het wel! Eric Harris en Dylan Klebold, wat een helden! Hun tijd ver vooruit, zij hebben door de maatschappij heengeschoten, zij waren écht vrij en hebben (denk ik) een hoger gevoel van macht en inzicht verkregen. Op het laatst maakte het ze niks meer uit (Been there, done that, got the T-shirt), en pleegden ze zelfmoord. Ik denk dat ze op hun hogere niveau gewoon zo eenzaam waren dat ze het niet meer zagen zitten.

Ik zei eerder 'door het lint gaan', maar dat is het dus niet echt. Ook al was die Duitser wel fake, want die durfde niet de ultieme stap te nemen.

Maar wees gerust, ik zal nooit zoiets doen. Ten eerste kan ik nergens aan echte guns komen, ten tweede zal ik nooit het inzicht krijgen wat je ervoor nodig hebt en ten derde ben ik gewoon te lief, leef en laat leven ook al maakt het allemaal geen fuck uit.