Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki
Ja, interessante site trouwens Basy (mag ik je Basy noemen?) waar dat artikel op staat, met enkele opmerkelijke links.
Op de voorpagina van de gelinkte site "Het Vrije Volk" lezen wij daar zo bijvoorbeeld :
"Waar de westerse cultuur beschaving en ontwikkeling tot stand brengt - bijvoorbeeld in de vorm van wolkenkrabbers, levert de islam enkel barbaarsheid op - zoals de moordzuchtige fanaten die wolkenkrabbers opblazen. Alleen de 'verlichte geesten' aan onze universiteiten houden vast aan de multikul." (...)
Let op het woordje 'enkel' : de Islam levert 'enkel' barbaarsheid op. Zie je, dat zwart-wit denken is nu typisch voor het soort van anti-islamitische apekool - om nog maar even het vocabularium van meneer Jansen aan te houden - dat tegenwoordig opgang maakt, onder invloed van mensen als H. Bröder, de nieuwe ster aan de donkerblauwe hemel.
|
Je mag me noemen zoals je wil.
Dat "enkel" slaagt wel ergens op.
Zo is er onder de 570 wetenschappers die een Nobelprijs verdienden welgeteld 1 (één) moslim.
De boeken van een Egyptisch Nobelprijswinnaar Literatuur waren zo onwelgevallig aan de mannen van de zuivere leer dat prompt een aanslag op zijn leven werd gepleegd.
De nieuwe Nobelprijswinnaar Literatuur, nu een Turk, mocht zich nog niet zo lang geleden voor de rechter verantwoorden voor zijn ideeën. Ik heb nog niet gehoord van bedreigingen op zijn leven maar ik voel aan die niet lang meer zullen uitblijven.
Maar goed, ik weet niet of dit de plaats is om hierover uitgebreid te discuteren. Ik heb hier ooit een thread opgestart over de bijdragen van de mohammedaanse wereld aan de ontwikkeling van de mensheid. Je kan die misschien nog eens opzoeken? Of er een nieuwe opstarten?
Het eindgegeven is steeds: de Vrije Wereld bouwt op. De mohammedaanse ideologie verdrukt, verstikt, parasiteert en breekt af. Zonder enige positieve bijdrage te leveren.