tjonge jonge wat een discussie weer hierboven
Ja, je kan best alles wegredeneren als je wilt, maar zoals we eerder gezegd hebbenis logica alleen niet voldoende, veel mensen weten op een bepaald niveau dat
een en ander hier op deze aardkloot niet klopt.Maar blijkbaar zijn de non-believers wel bereid te discussiereen over wat hier staat (op een oneerlijke manier btw maar daar ga ik verder niet op in, maar kijk ook maar eens naar de discussies van en met illusion.) Maar ik heb bij geen enkele 'non-believer' ook maar een greintje moeite gezien om zelf eens op ontdekkingstocht te gaan.
En echt, de info is er maar, zoals Exodus ook al zegt, echt niet te vinden in
de mainstream. De mainstream is een scherm vol leugens, en je hoeft maar vlinderdun te prikken om te zien dat de meeste mainstream ideen klinkklare onzin zijn. Maar ik denk dat veel 'non-believers" zijn gehersenspoeld door de educatie, de media etc. OF ze hebben een status quo te handhaven.
(belangrijk in deze tijd zeg, de status quo

)
Lullig ja, om te ontdekken dat je voorgelogen bent door de politiek, de media,
de educatie systemen, de farmaceutische mafia, en ga maar door.
Tuurlijk is dat pijnlijk! En ik heb hier ook vak gezegd dat je een ander niet effe kan overtuigen over de N.W.O dat moet je zelf doen! En durven natuurlijk, want veel mensen zijn nog emotioneel afhankelijk van huidige (foute) wereldbeeld.
Dus van veel mensen hier verwacht ik helemaal niks, want ik denk dat ze dat persoonlijk niet aankunnen. Dus heeft een ahum..."discussie"...geen enkele zin.
Ik heb al eerder gezegd dat ik hier neerpleur wat de gedachte over de NWO ondersteund, en mensen kijken maar wat ze met de info doen.
Iedereen is vrij om er mee te laten en te doen wat ze willen.
Pin d'Ar