ik heb 3 maten gehad die in a'pen naar school moesten opeens omdat ze hun richting hier niet meer konden volgen ofzo, 3 toffe kerels met 'n normale levensvisie, zeker geen slechte mensen.
We zijn nu 3 jaar verder, en ze zeggen allen voor 't blok te stemmen...
1 van hen is zich aan het informeren omtrent de aankoop van 'n handwapen...onveiligheidsgevoel ingebeeld? vergeet 't!
ikzelf heb met een van hen ooit een niet overdreven ( eerder 't omgekeerde) 25tal man ( betreurenswaardig genoeg van duidelijk buitenlandse origine) achter ons aan gehad, omdat een van hun klein mannen niet op mijne maat zijne schoot mocht slapen...
15kleine ( 11-16jarigen) en stuk of 10 grote ( tussen 16 en 30 naar schatting...) en toen zijn we kunnen gaan lopen, dankzij een behulpzaam spuitbusje traangas ( gordijntje spuiten en lopen maar, al die mannen derdoor en ineens zagen ze ons niet meer)
en als hier iemand afkomt van ja dat zijn mensen die zich niet begrepen voelen etc... sorry maar dit zijn pure racisten
ik heb ook al 'n paar keer "ach jij stomme belg, waarom denk jij dat je rechten hebt? Allah houdt niet van jou klootzak"
degene die er 't langst naar school is geweest nam na 'n tijd elke dag 'n skateboard mee, als ie problemen had met zulke kerels rakte hij d'r gewoon mee op hun kop... en dat werkte, hoe raar 't ook mag klinken...
echt elke dag was er wel iets
ze kwamen naar 'm toe om een sigaret te vragen,
zegt ie nee, dan beginnen ze dat je hen geen wil geven omdat ze turk zijn, dat je 'n racist bent====> BOEL
geeft ie hen der een, dan pikken ze z'n hele pak en proberen ze hem nog van z'n gsm af te proberen helpen, vraagt ie z'n pak terug,
zeggen ze "wat? 't is niet omdat je 'n stinkende belg bent dat je m'n sigaretten mag jatten" ====> BOEL
ik heb 't al genoeg gezien hoor, ik weet dat er heel leuke bijzitten, maar 't onveiligheidsgevoel in antwerpen is niet zomaar 'n gevoel, 't is er.
ga je naar de politie, ja die persoon heeft m'n neus gebroken
zegge die: SORRY, HIER KUNNEN WIJ NIETS TEGEN DOEN, als we ze oppakken, klagen ze ons en jou aan voor racisme, en d'r is weinig kans dat je 'r iets aan kan doen...
Hallucinant gewoon
|