Naar aanleiding van het recent opbod van vooroordelen en waanbeelden: Een spelletje! Wie vindt de beste vooroordelen tegenover een onafhankelijk Vlaanderen of Vlaams-nationalisme in het algemeen!
Mooie
PRIJZEN!
Een transfer voor één jaar!
Een werkloosheidsuitkering zonder controle op nieuw werk zoeken!
Of... een rood strikje!
En véél meer!
Een opwarmertje:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk
Tuurlijk da en ge hebt heel uwe stamboom kunnen checken op ontrouw, verkrachting, ...
Als ik op mijn naam moet afgaan bestaat mijn familie al veel langer dan de jouwe en zou ik dus eigenlijk mogen beslissen of gij hier moogt wonen, want dat is toch waar al dat vlaams gedoe over gaat.
[...]
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Een conflictmodel? Wenst u een "oorlog" tussen de Franstaligen en de Vlamingen?
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Het is niet met hun groeiende nationalisme en gratis haat tegenover de Franstaligen zomaar, om zogezegd "in" te zijn dat ze Nederlands aantrekkelijker voor de Franstaligen zullen maken.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk
Omdat het totaal geen serieuze historische grond heeft om de bende bastaarden op dat grondgebied samen te houden. Vlaanderen is geen hechte gemeenschap zoals de vlaamse beweging ons wil doen geloven? Denk ge nu echt dat een vooraanstande stad als Antwerpen bij een pensenkermis landje als vlaanderen wil horen? Eén ding is zeker als belgie splist duurt het nog geen jaar voor vlaanderen op zijn beurt split.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Je helpt ze zeker niet door ze af te stoten. (Over de Walen)
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Het handjevol flaminganten schuwen niet de meest walgelijke methodes om hun republiekje te kunnen stichten.
De vraag is wel wat voor een republiekje dat wel zou mogen zijn. Een republiekje waar iedereen die Belgisch-gezind is zonder proces wordt geëxecuteerd.
En dan verwonderd zijn dat wij die mannen nazi's noemen. Ik vind verdorie geen toepasselijker woord. 
|