Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Precies. En dat is het ook, zoals uit deze thread al meermaals duidelijk gebleken is.
|
Alle vooruit dan zijn we het toch over één iets eens. Ik zie wel niet in waarom je me aanraadde en topic op te starten over het belang van de voortplanting, maar dit terzijde.
Citaat:
Ik heb nog nooit beweerd dat voortplanting en seksualiteit niets met elkaar te maken hebben, Paulus, dat is iets wat jij fantaseert.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Dan moet je een topic starten over het belang van voortplanting, Paulus. Hier gaat het over de beleving van seksualiteit en dat heeft hier niets met voortplanting te maken, net zoals dat bij het merendeel van de seksualiteit bij hetero's het geval is.
|
|
Citaat:
heb gezegd dat het criterium voortplanting in deze discussie niet relevant is, omdat het hier niet over dat aspect van seksualiteit gaat, maar over de beleving van seksualiteit.
|
En ik heb je gevraagd waarom niet gezien ons voortbestaan er van afhangt.
De waarheid is dat de beleving van sexualiteit voor homosexuelen niks met voortplanting te maken heeft. De hetero's moeten voorbehoedsmiddelen gebruiken om het te vermijden indien dit niet gewenst is.
Dat is een verschil. En het is niet omdat jij dat verschil niet relevant vindt, dat het er niet is he Raf.
Paulus.