Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland
In de topic over het schandaal in Wielsbeke heb ik voorgesteld om na de verkiezingen van 2009, indien dialoog met het regime dan nog altijd niet kan, om andere middelen aan te wenden om het schandalige cordon te doorbreken.
Want het Vlaams Belang kan zich toch niet blijvend laten doen. De laster een haatcampagne van het regime tegen de mandatarissen, de uitsluiting van Vlaams Belangers in het maatschappelijke en culturele leven, de pesterijen zelfs tegen de kinderen van mandatarissen. Ik vind dat dat niet langer meer kan. Als katholiek ben ik absoluut tegen geweld, laat dit duidelijk zijn. Maar ik vind dat we geweld als laatste optie helaas niet meer kunnen uitsluiten.
Indien we wachten tot 2012, dan vrees ik dat de partij veel zwakker zal staan gezien de demografische ontwikkelingen en het feit dat vele mensen de druk van het regime niet meer aankunnen om kandidaat te zijn voor het Vlaams Belang en dat ook vele kiezers niet meer zullen stemmen voor een partij die toch nooit aande macht zal komen. Daarom vind ik het belangrijk voor de kiezers van het Vlaams Belang dat onze partij zich engageert om desnoods via alle mogelijke middelen het programma probeert te realiseren.
Meedoen het met bestuur kan weldelgelijk gemakkelijk, maar dan moeten we net zoals de vrijheidspartij van Haider, een groot deel van ons goed nationalistisch programma overboort gooien en dat is voor mij en voor Vlaanderen onaanvaardbaar. Want dan is alle hoop verloren...
Mijn vraag is dan ook aan de andere Vlaams Belangers. Wat vinden jullie van mijn voorstel ?
|
er moeten geen andere middelen worden gebruikt, men heeft het al veel gezegd en herhaalt, als vlaams belang zijn TOON (de manier waarop ze iets brengen) LICHTJES zou wijzigen en dan vooral de manier waarop filip de winter dikwijls uitpakt, dan zou vlaams belang wel degelijk veel aanvaardbaarder zijn voor velen, het programma en vooral de toon moet dus iets gewijzigd worden, niet de vlaamse onafhankelijkheid