Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frituur oswald
Ridicuul! Poelkapelle! Slaat negens op! Laya kiest haar argumenten met zorg. Naar eigen zeggen kan ze enkel praten over wat ze ziet in haar omgeving. Laya, wie enkel zijn omgeving bemonstert begeeft zich aan de anekdote. Het dient gezegd en het wordt gedemonstreerd: anektotes lenen zich uitstekend tot vertier aan de toog. Ideeën gepuurd uit wederwaardigheden uit de hoogst eigen (en slechts de hoogst eigen) omgeving zijn allerminst betrouwbaar en kunnen bezwaarlijk als argumenten aangevoerd worden. Beweringen die niet geschraagd worden door meetbare, controleerbare gegevens zijn per definitie ondeugdelijk. Vandaar dat "toogpraat" een adequate quotering voor uw argumenten (nu ja) is. Tot nader order "racistische toogpraat".
|
Wat vind je beter? Dat ik beelden van in de media ga gebruiken om mijn houding tegenover allochtonen te bepalen? De een-pot-nat regel? Nee, dank u, ik geef de mensen liever een kans en leer ze een beetje kennen en laat jullie 'een-pot-nat' mensen weten dat er ook andere moslims bestaan dan die van uit de krant en op tv, zij 'uit mijn omgeving' gaan niet op tv komen hoor, dat is niet sensationeel genoeg, een moslim die zijn vrouw niet onderdrukt, alle dagen gaat werken en zich aanpast.
Als jij denkt dat mijn ervaringen verzonnen zijn, van horen zeggen of ze interesseren je niet dan sla je ze gewoon over.. couldn't care less.