Los bericht bekijken
Oud 18 december 2006, 11:46   #2279
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Maar dat doe ik toch?
  • Ik zeg dat homosexualiteit geen functie heeft.
  • Jij zegt volgens de evolutieleer wel
  • Ik vraag welke
  • Jij zegt, dat weet niemand,
  • ik zeg dan geloof ik het niet want geen enkele site bevestigt wat jij zegt geen enkele wetenschapper onderschrijft je bewereing, alhoewel het om een belangrijk evolutionair principe gaat en de holebi zo'n sterk argument graag zouden omarmen.
  • Dan zeg jij, jamaar dat is niet nodig dat ik dat aantoon
  • Dan zeg ik dat je uit je nek kletst.
  • Dan kom je af met stukken van het internet die jouw bewering moesten staven, maar bij nader inzien juist mijn stelling ondersteunden ipv die van jou.
  • Dan waren het plots geen wetenschappers maar filosofen, die de evolutietheorie niet goed verdedigden
  • dan zeg je dat het eigenlijk niet nodig is dat je dat bewijst
  • dan kan je net zo goed zeggen dat gras blauw is zeg ik dan
  • En nu vraag je dat ik met gefundeerde tegenargumenten kom...
  • Hoe kan ik nu bewijzen dat iets niet bestaat? Ik zeg dat homosexualiteit geen functie heeft. Als jij beweert van wel, dan moet je dat kunnen duiden. Als jij zegt dat kabouters wél bestaan, dan ligt de bewijslast daarvoor bij jou.
Filosofie is nog altijd een wetenschap. Bovendien is de filosofie de enige manier om op een goede theorie te komen. En ik zeg helemaal niet dat gras blauw is (hoewel blauwgras wel bestaat ) Ik zeg enkel dat in de toepassing van de evolutietheorie homoseksualiteit de rol vervult dat het mede het natuurlijk evenwicht in stand houdt.

Citaat:
Ik heb het gezocht en gevonden. Zeg nu nog dat ik van slechte wil ben hé?! het is posting 1943
Je zou kunnen zeggen dat het niet functioneel is. Overigens
is er later wel een functionele, esthetische, invulling aan gegeven door in de
ruimten van de spandrels heiligenbeelden te plaatsen.Welnu, volgens Gould
bevinden zich onder de verschillende biologische eigenschappen die er zijn
ook vele spandrels. Deze eigenschappen kunnen best nuttig zijn voor het
organisme (we spreken dan van exaptatie)

Het komt erop neer dat de natuur zich aangepast zou hebben aan het menselijk systeem en dus ook de homoseksualiteit, en in die natuur een functie vervult.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 18 december 2006 om 11:48.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden