Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas
De correcte titel van dit onderwerp is dus: "20.000 werklozen verliezen tijdelijk uitkering omdat ze aan de voorwaarden om er één te krijgen niet voldoen". Dank u.
|
De correcte titel van dit onderwerp zou in het huidige maatschappelijk perspectief waarin je niet zonder geld kan overleven moeten luiden
"20 000 werklozen veroordeelt tot doodstraf"
Uit deze link blijkt dat een groot gedeelte van de geschorsten immers zelfs niet op een leefloon terug ( kan ) vallen.
Enkele duizenden mensen die in ons land ronddolen zonder enig inkomen, én zonder het recht om te ondernemen
deze mensen bevinden zich hoe dan in een staat van wettige zelfverdediging tegen de staat zelf
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 december 2006 om 12:37.
|