Wie van jullie gebruikt die "constructies" om zelf je aankopen te scannen en te betalen in deze winkel,en als het gelukt is,voelen jullie je dan ook een beetje heldhaftig dat je maar één keer de hulp moest inroepen van het hostesje?
Tja......die toestellen zijn duidelijk ontworpen door een comité(de mechanische kant ervan),en de "user interface" geschreven door iemand die zijn mama laat winkelen..
Op dat 17" scherm staat veel te veel informatie en onnozele prentjes,een mens ziet scherp in zones van ongeveer 7,5 x 7,7 cm,bijgevolg moet je "rondkijken" wat je nu weer moet doen...Die computerstem van die vriendelijke mevrouw is eerder hinderlijk dan behulpzaam.....
(en ondanks verschillende keren gebruik weet ik nog steeds niet wat een "eco-verpakking" is,en waarom het mij zou kunnen schelen als ik gewoon wil betalen

)
Maar ik hou van uitdagingen,en gezien de meeste mensen bang zijn van die dingen(je ziet ze nieuwsgierig staan kijken,in ellenlange rijen aan de "bevrouwde" kassas),kan ik fijn weer knoeien,en hulp vragen van dat knap hostesje
I LOVE technology!