Los bericht bekijken
Oud 18 december 2006, 15:16   #71
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Waar ik bang voor ben is dat als Vlaanderen onafhankelijk wordt, dit gebeurd op basis van angst, en het een bekrompen, isolationistisch, een met oerconservatief cultuurbehoud, en racistisch beleid zal voeren.
*Ik stel voor dat je eens aan de PKK gaat vertellen dat zij oerconservatief zijn. Persoonlijk ken ik in het Midden-Oosten geen vuriger verdedigers van de vrouwenemancipatie dan de PKK.
*Tsjechen en Slovaken blijken sinds de splitsing in een betere verstandhouding te leven.
*Finland heeft allerlei maatregelen genomen om de terugloop van de Zweedse taal in eigen land tegen te gaan. Sinds Finland geen deel meer uitmaakte van het Zweedse Rijk, zijn veel Zweedstalige Finnen spontaan overgeschakeld op het Fins.
*De Ierse Vrijstaat en de latere Republiek Ierland staan symbool voor de vrede tussen Rooms-katholieken en protestanten. (Ierse vlag: groen (katholiek), wit (vrede) en oranje (protestants))
*De Vlaamse leden van de moslimexecutieve beginnen stilaan bepaalde kritieken van de Vlaamse beweging over te nemen: de Vlaamse moslim klagen over het denigrerende gedrag van hun Franstalige geloofsgenoten, en over het feit dat gezamelijke onderhandelingen steeds in het Frans moeten gebeuren.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden