Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL
De pot verwijt de ketel, kerel. Ik heb hier nog niemand uitgescholden en u kunt nog niet tegen de minste kritiek of het is weer raak. De drogredenen komen weer bovendrijven. En in plaats van een contrabetoog te houden tegen mijn stelling kunt u alleen maar schreeuwen. Verder dan een avatar en een partijlidmaatschap zult u op die manier niet komen in de politiek.
|
Luister eens goed, 'liberaal'. U heeft nog geen enkele reden gegeven waarom u de plannen van de BuB goedkeurt. Dat verfransing van nederlandstalig gebied voor u geen probleem is, weten we al. Wat vindt u goed aan een unitaire structuur, en een onverkozen staatshoofd? Als u er niet toe in staat bent uw mening goed te verwoorden en te funderen, is dat niemands schuld, behalve de uwe.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.
It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
|