Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door coosie
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Zeg Coosie, ga je hier elk maand opnieuw afkomen met een thread over een mogelijke complot-theorie over 9-11 ?
Laat mij het als volgt stellen. Alle complot-theorieën over 9-11 zijn zo doorprikt geweest.
Wat nooit is verklaard is hoe het mogelijk is dat een volk van zes miljoen hardwerkende mensen zomaar reeds 175 jaar kan worden uitgebuit en leeggeperst om een ander volkje van 4 miljoen luie parasieten te onderhouden, onder leiding van een familie nietsnutten die zelf ook zwaar meehelpt de vetpotten te ledigen.
Dat is pas een megacomplot om over te discussiëren. 
|
Antoon, maat, ik werd al ongerust ! Je liet zo lang op je wachten, ik dacht al dat je ziekjes was !
Enne, van de maand zijn het er twee, he ! Trouwens ik heb jou nog niet veel 9/11 complottheoriën zien doorprikken ?
Btw, we zijn hier niet in de communautaire discussies, he, ik zie niet direct wat mijn belgicisme te zien heeft met mijn anti-Bush en co houding ! Tenzij jij mij uitdaagt om het flamingantisme te linken een pro-Bush houding ? En, dan zou ik in een foutieve veralgemening vallen, die probeer ik te mijden als de pest.
|
Monsieur Belgique op 't teentje getrapt? Enne, neen, ik ga geen ellenlange discussies voeren over idiote complot-fantasieën. Of wat dacht je? 
|
Smijt je de handdoek in de ring ? Wijze beslissing.
Even serieus, ik begrijp echt nog altijd niet van waar je appreciatie komt voor Bush en de zijnen ? Ik kan er echt niet bij. Wat vind jij zo goed aan zijn beleid, en dan specifiek aan zijn buitenlands beleid ?
Enne, monsieur, het is mademoiselle.