Los bericht bekijken
Oud 20 december 2006, 22:55   #100
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant Bekijk bericht
Spreken die verschillende vertalingen van Nostradamus mekaar niet tegen? Ik dacht hier daarstraks te lezen dat de antichrist zeker géén Arabier zou zijn. Welke versie is nu de juiste?
Allemaal straffe kost toch. Gezien de huidige situatie kan ik me best voorstellen dat de situatie in het Midden-Oosten nog escaleert (nieuwe inval van Israël in Libanon - bombardementen op Iran - wraak van Iran op Israël,... om maar iets te zeggen) maar een moslimleger dat Europa gaat veroveren? Dat klinkt toch weinig realistisch op dit moment. Hoeveel legers zijn er in het Midden-Oosten die ietwat voorstellen? Niet zoveel dunkt mij. Hoe zit het trouwens met al die andere Nostradamusvertalingen? Wat zeggen die hierover?
Perzie , Iran dus is geen Arabisch land .
Het Arabisch land dat het dichts bij Iran ligt is Irak.
Gezien het huidig radicalisme aldaar zou daar wel eens een toffe peer kunnen uit opstaan .
Uiteraard is een aanval vanuit de islamwereld nog niet voor morgen , maar in de nabije toekomst zou het wel kunnen .
Volgens Nostra gaat de hele oorlog , voorspel incluis 27 jaar duren , de oorlog zelf 13 jaar met een apotheose in de laatste 3 jaar en 7 maanden .
In eerste instantie verliest Europa overal , nadien gaat Europa of wat ervan overblijft , Duitsland , Polen en Rusland , samen met de mannen van het noorden ( scandinavie ) de islam uit Europa terugdrijven .
Eind goed al goed .
Dat intussen 2/3 van Europa en 3/4 van de moslims gesneuveld zullen zijn vermeld Nostradamus ook al .
Zoals ik al zei : eind goed al goed .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden