Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Dt fouten zijn waarlijk de ergste fouten die er zijn, en ik stoor me er enorm aan.
Er zijn een paar heel onlogische uitzonderingen, zoals Anna hierboven aangeeft, maar verder valt 99 procent van de fouten toch wel te voorkomen met twéé simpele regeltjes (3e pers. enk. = stam + 1; voltooid deelwoord kofschip of -e toevoegen om te zien wat beste klinkt (vb geloofDE en niet geloofte)), dus wie de moeite niet eens doet om die toe te passen verdient toch wel hoongelach, vind ik.
Typfouten zijn uiteraard iets anders. 
|
waar gij u aan stoort... lol
Als iemand een tekst schrijft wil die iets zeggen... Als gij 5000 calorieen wil verbranden om mooi uw -dt regeltjes en andere regelmatig veranderende zever toe te passen, ok... Maar diezelfde tekst met schrijffouten zegt zoveel als uw tekst... Zoals iemand al zei, en dat vind ik perfect verwoord :" een goei kat hoort niet te leren blaffen"...
Als dus schrijffouten bij u een zin voor hoongelach doet opwellen, zegt dat meer over uzelf...
Trouwens.. schrijf fouten kan iemand van BUB niet meer maken he...
90% is het toch hetzelfde : "Belgie Unitair!!!"...
De bubjes hebben het al zoveel keer geschreven dat een schrijffout daarin nu wel straf zou zijn... Meer dan dat komt er over het algemeen niet uit...