Bedankt voor de link.
Ik ben altijd een beetje verbaasd rond de benadering van Guy door de pers.
Naar aanleiding van de laatste regeerverklaring zag ik Luc Vanderkelen (commentator in de kamer) haast exaltisch:"de premier is strijdvaardig, hij is back, deze man gaat voor een derde ambtstermijn, ......"
Even later was het uiteraard als gewoon: fake-begroting, justitie, staatshervorming,......nul komma nul
Deze week van hetzelfde.
De premier daalt als een staatsman neer uit een van de tubes van het atomium en stelt het manifest voor.
's Avonds voor "morgen beter" Karl Van den Broeck (ook Knack) exaltisch , zeer goed , de premier krijgt goede punten,....
Enkele uren later is het business as usual: migranten blijven bruiden/bruidegommen importeren, het gerechtsgebouw in Gent , gekost € 140 miljoen , wordt verkocht aan KBC voor 5,5 miljoen en wordt per terugwerkende gehuurd voor 27 jaar en kan dan teruggekocht worden.
In elke poll staat Guy nog telkens vooraan in de top 3 , hoe kan dat in 's hemelsnaam ?
Kan de pers niet objectief rond Guy schrijven, dit werd beloofd, dit werd gerealiseerd.
Oh ja, weten jullie nog dat Knack suggereerde dat Freya haar verhandeling niet zelf schreef.
In elk geval behoort paars tot , voor mij althans ,tot de top3: "MENS, ERGER JE NIET !."
Laatst gewijzigd door boerenverstand : 22 december 2006 om 12:58.
|