Los bericht bekijken
Oud 22 december 2006, 13:46   #14
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Het is niet duidelijk of dhr. Verhofstadt zijn toestemming aan Knack gegeven heeft om deze manifesten online te zetten.

De voorgeschiedenis van dhr. Verhofstadt en zijn onzekere houding tegenover een vrije pers laten vermoeden dat het zonder zijn toestemming gebeurd zou zijn.

Maar zeker is dat niet.

In elk geval zou het goed zijn dat de pdf's op zoveel mogelijk websites komen te staan. De betreffende website-eigenaars én -providers moeten wel rekening houden met de mogelijkheid dat de toorn van dhr. Verhofstadt over hen neer zou kunnen dalen.

Wees maar gerust, van zodra iets meer dan 10 minuten op het net gestaan heeft, dat interessant is, belastend is, of waar reclame voor gemaakt is, dan zijn er zo honderden copietjes wereldwijd beschikbaar, ...

Ooit heeft er zo eens een reportage in de Sprout of zoiets gestaan, over de zaak dutroux etc... tijdschrift verboden in den belziek, ... daar heb ik ook nog ergens een PDF ke van... Kort na WO II is er een boek verschenen over de repressie, (kan even niet op de titel komen) is ook verboden, en wil nu toch wel niet het toeval dat ik dat gehad heb zeker, ... Nu ja 't is verloren gegaan in de verhuis, maar ik weet zeker dat ik het nog ergens heb, en van zodra ik het vind , gaat het ook in PDF , en dan zal ik het hier en daar wel eens posten, ... (K moet het alleen eerst terugvinden... )
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden