Los bericht bekijken
Oud 22 december 2006, 17:32   #151
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Kelt, het is wss omdat U een vakbondfundamentalist ipv een ondernemer bent dat U dat eigenaardig vindt dat ondernemers naar loonkosten (ontslagregelingen behoren daartoe) kijken...
Das raar......we verkiezen POLITICI om te managen,ook door naar de toekomst te kijken.Ik mag hopen dat die HUN werk doen.

Ondertussen ben ikzelf lid van een VAKBOND waarvoor ik bijdraag,en die mij NU moet vertegenwoordigen in MIJN SECTOR.

Zoals verwacht echter is die extra brugpensioenregeling in VW niet doorgegaan........kijk...niet alles kan bekomen worden.....

Maarreuh...waarom vakbonds-fundamentalist?

Waarom iemand kwalijk nemen die,zoals mezelf,wat watertjes doorzwommen heeft,en besloten heeft niet meer te werken in hokken waar er geen goed georganiseerde werknemersvertegenwoordiging is?

Ik heb er eigenlijk geen problemen mee dat er "bazekes" zijn die daar niks van moeten weten,maar ik eis het recht op me van hen te distancieren....En,zoals gezegd.....in China is het VEEL beter nietwaar?(komaan zeg,hoe lang gaat het daar nog duren voor woedende werknemers kelen beginnen door te snijden en een .....communistische...partij oprichten)

Laat ons alleen maar vaststellen dat het VW-concern uit dit dossier redelijk "proper" weg zal komen ,ondanks een toch wel negatieve boodschap (inperken werkgelegenheid).

Voor Renault bijvoorbeeld ben ik,op mijn ,beperkte, niveau,consequent,"geschrapt van mijn leverancierslijst!".jammer dat enkele miljoenen Belgen en Fransen niet dezelfde consequente houding aangenomen hebben
kelt is offline   Met citaat antwoorden