Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave Brocatus
Meld die fout dan aan Vlaams Belang of aan Filip Dewinter, i.p.v. het op dit forum te zetten. Of hebt u dat al gedaan?
|
Wat zeg je me nou?
Geef toe dat het veel leuker is om hier, of op het Blokwatchforum, NIET op de inhoud van de boodschap in te gaan maar elke gelegenheid aan te wenden om de eigen haat eerst te voeden. Hoe doe je dat beter dan het VB en zijn kiezers voortdurend te degraderen tot rechts, laaggeschoold krapuul? Desnoods sleuren ze er, terwille van een duidelijk met opzet geschreven leenwoord, de beschaamde voorvaderen van de Vlaamse Beweging bij en het economisch, en dus cultuurloos (Vlaams)nationalisme.
Ik vraag mij dan af welke naam we de jarenlange drainage van 12 miljard euro moeten geven die elk jaar opnieuw aan de Vlaamse economie wordt ontrokken en waarvoor Vlaanderen aan Wallonië gekluisterd moet blijven. Cultuurvol Belgisch/Waals nationalisme misschien?
Er moet echt niet zover gezocht worden om, al dan niet leenwoorden, te vinden om op te kunnen vitten. Voor de Kalleklessen onder ons, effen hierop klikken en er is werk zat aan de winkel.
http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=112