herhaling voor duvel
we roepen iedereen nog steeds op om voltijds werk dat minder dan 1200 euro netto per maand opbrengt te weigeren; om halftijds werk waarmee je niet meer hebt dan je dopt te weigeren - moest men werkelijk de verplichtte gemeenschapsdienst voor werklozen invoeren dan zullen we oproepen tot verzet en zelf zullen we ons ook verzetten door ervoor te zorgen dat we de gemeenschap meer schade toebrengen tijdens die gemeenschapsdienst dan baten enz
we wijzen degenen die onderbetaald of verplicht onbetaald werk wel aannemen er nog steeds op dat ze het belang van alle armen daarmee schaden
lees jij hier eigenlijk wel ? volgens mij lees je twee zinnetjes en reageer je er dan maar op los
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 december 2006 om 13:21.
|