Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
U zouden ze ere-voorzitter van het VWS moeten maken...
Voorzitter dat kan natuurlijk niet, want die eiste vroeger een onvoorwaardelijk basisinkomen van 1500 euro per maand (zonder te werken)...
Dus, U begrijpt dat U met uw voorstel het nooit tot voorzitter kunt brengen, alhoewel U wel uw best doet... 
|
carlgustaaf is idd iemand die op gebied van assertiviteit op de arbeidsvloer het hart op de juiste plek heeft zitten.
wat dat thema betreft zou hij in alle geval een voortreffelijk woordvoerder kunnen zijn
uit alles blijkt dat hij bovendien ook weet wat armoede is - daarbij komt nog dat hij zelfstandig denkt en dus assertief is en niet meer assertief moet "worden gemaakt" - wat onder ervaringsdeskundigen een zeer zeldzame eigenschap is
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 december 2006 om 14:29.
|