Los bericht bekijken
Oud 26 december 2006, 18:49   #3348
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik krijg dus geen tegenargumentatie meer op de stelling dat homosexualiteit ten minste één functie minder heeft dan heterosexualiteit zijnde:

'het kunnen voortplanten'

Gezien iets met minder functies, ook minder waarde heeft, mogen we spreken over een minderwaardigheid.

Homoseksualiteit is minderwaardig aan heteroseksualiteit, omdat je er minder mee kan doen.

Ik dank u voor uw aandacht.

PS gelieve de scheldtirades achterwege te laten, de beledigingen heb ik ook al gehad, verdraai mijn woorden niet, leg geen dingen in mijn mond die ik nooit zei, vertel geen leugens, vergeef me mijn schrijffouten en doe niet alsof je niet kan lezen, maar....

Tracht ook eens inhoudelijk te reageren. Zo komen we misschien nog eens vooruit.

Paulus.
Durf je dat serieus echt zeggen Paulus terwijl je hier niet anders doet dan beledigen, maar blijkbaar mogen beledigen naar de homo's toewel maar oh wee als ze naar jouw persoontje gaan.

Als ik je goed begrijp is heteroseksualiteit dan ook minderwaardig aan zichzelf daar die zich ook niet altijd kunnen voortplanten.

Iemand die niet graag frieten lust, is die dan ook minderwaardig, daar nagenoeg iedereen dat wel lust?

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden