Los bericht bekijken
Oud 25 oktober 2003, 17:36   #10
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Goede vraag Dimitri! Ik ben ook niet zeker of het ernstig is of een grap, vandaar dat ik het onder koetjes en kalfjes plaatste.

Ik heb het gepikt van een Nederlands forum en als bron werd vermeld: "de bonte koe"!
Ik zal een pm sturen naar de schrijver en vragen waar hij het artikeltje gehaald heeft!

Als het écht waar is, dan gaan ze toch nogal ver vind ik, maar we verschieten van niets meer.....

In Nederland zijn ze trouwens al jaren aan het zeuren omdat zwarte piet een vernederend figuur voor de zwarte bevolking zou zijn....

Die weten ginder gewoon niet dat hij gewoon zwart ziet vanwege het roet in de schouw natuurlijk! En dat hij in werkelijkheid een BLANKE is!

Nu kunnen ze weer gaan reclameren omdat de Sint de zwarte medemens discrimineert door hem niet als hulp aan te willen nemen en de voorkeur gaf aan een witte knecht!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden