Discussie: Ik bid nog elke dag
Los bericht bekijken
Oud 27 december 2006, 11:19   #654
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave Brocatus Bekijk bericht
Neen, God en Jezus willen dat als één van uw kinderen wordt vermoord dat je dan het kind van die moordenaar niet gaat doden. En dat als die moordenaar oprecht berouw heeft dat je hem dan vergeeft.

Er is niets ziekelijk, achterlijk en barbaars aan geweldloosheid en vergeving.
u gelooft misschien in vergiffenis en 2de kans voor een moordenaar maar ik helemaal niet.
moordenaars en verkrachters horen niet thuis op deze wereld en ter bescherming van anderen dienen ze zo snel mogelijk voorgoed verwijderd te worden en tot nu toe is de doodstraf redelijk voorgoed.

als u denkt in een sprookjes paradijs te mogen komen als u uw 2de wang aanreikt of heel vergevings gezind bent is dat uw goed recht. ik ben eerder het type dat oog om oog en tand om tand.
wraak is een natuurlijk instinct van de mensheid om zo potentiele daders af te schrikken.
indien iedereen alles zou vergeven en ook onze wetten zouden zo zijn, de pedofielen en verkrachters zouden nogal kunnen botvieren op uw dochter als je die hebt of je vrouw het enige wat de daders dan moeten doen is even berouw tonen en hop naar het volgend slachtoffer. gij weet gewoon niet waar ge over praat gij zout in de verste verte niet weten wat een verkrachting teweeg brengt in een vrouw. blijf jij maar mooi de heilige uithangen totdat het jouw kinderen zijn die je in de grond mag stoppen omdat er zo'n gek zich uitgeleefd heeft of dat er van die gekke moslimterroristen op zoek zijn naar allah en zijn 70 maagden in het paradijs.

achterlijk en barbaars zo simpel is het
slegie is offline   Met citaat antwoorden