Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
doe nu eens niet zo kinderachtig.
de meeste vrouwen moeten volgens u dus hun kinderen alleen opvoeden.
ik betwijfel dat.
ik denk dat je misschien een beetje teveel opgaat in je persoonlijke vetes.
|
tja er schijnt onder sommige armen zo n cultuur te zijn van hier de mensen "lastig" te vallen met interne keukentoestanden ( anderzijds ook begrijpelijk dat indien men wil aanvallen men dat publiek wil doen - )
toestanden die niet bepaald de meest prettige en nog minder de meest interessante kant vormen ( behalve voor spitsmuizen ) van jezelf als minderheid organiseren maar die er toch bijhoren ( dat toeschouwers daar een oordeel over vormen is natuurlijk onvermijdelijk maar heeft ook iets paternalistisch )
op een manier is het positief te noemen dat er al vetes zijn trouwens -want dat wil zeggen dat er activisme is - wat een paar jaar geleden niet was - ik geloof dat daar uiteindelijk wel één of ander bestand gaat uitkomen
als je dat nodig vindt ben je trouwens nog steeds welkom om op de gang van zaken in vws intern mee te komen wegen
limburgse leeuw had daar zeker gelijk toen hij ergens zei dat er wat meer vrouwelijkheid in vws zou mogen zijn
PS heb nergens gezegd dat alle vrouwen hun kinderen alleen moeten grootbrengen ( maar er zijn er wel veel en beduidend meer dan mannen )