Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian
Nope, ik ben tegen drugs.
Ik ken evengoed rechtsen die homo's zijn. De nazipartij was bv. een zeer bekend centrum van homofiele leden.
We verdedigen geen pedo's die misdrijven begaan.
Nope, dat ben ik in het geheel niet, ik hou van het leven en daarom ben ik marxistisch.
Zeker niet, mijn moeder stemt zelf op de evil commies.
|
Noem eens een paar homo's in het NS. Zal even helpen E.Rohm en die heeft niet lang met z'n poepke voor zijn geslachtsgenoten moeten blootstaan. Zou kunnen stellen in de "good old day's" liepen freaks niet lang met hun geaardheid (zou kunnen zeggen afwijking) te koop. Zou het kunnen bekijken zoals in de natuur, een ziek dier wordt door zijn metgezellen ook afgestoten en niet zelden door hun uit z'n lijden verlost. Maar nu, hebben ze tv zenders opgericht waar vernoemde hun geaardheid kunnen gebruiken als sollicitatie middel. De enige referentie die men moet kunnen voorleggen is links en/of homo zijnde omdat men weet dat deze twee over het algemeen hand in hand gaan . Kijk maar naar vtm kleurt je dag indien je van de kleur "roze" houd. Voorts is deze afwijking met bovenop nog links zijn voldoende om het in het medialandschap ver te schoppen.