Los bericht bekijken
Oud 27 december 2006, 11:56   #140
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
als je alleen maar vrijwilligerswerk blijft doen, en geen andere inkomsten hebt wel, ja.
Maar het is niet omdat je vrijwilligerswerk doet dat je werkloos hoeft te zijn, en het is ook niet omdat je werkloos bent dat je arm hoeft te zijn.
De stelling omdraaien is geen goeie ontkrachting.

Een berichtje posten over het grote aantal vrijwilligers en daar dan een slag aan proberen geven van 'kijk al die armen die vrijwilligerswerk doen! en die rijken maar op hun luie krent zitten!' lijkt me een behoorlijke vertekening van de realiteit, en eigenlijk ook wel beledigend voor de mensen die het materieel goed hebben en zich vrijwillig willen inzetten voor één of andere organisatie.
in feite kan je vrijwilligerswerk kunnen doen ook zien als een vorm van luxe die je je eerst moet kunnen permiteren.

een voorrecht voor de rijken dus idd

soit dit was tenminste gedurende jaren zo

nu wil men armen verplichten tot "vrijwilligers"werk
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 december 2006 om 11:57.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden