Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Och jawel Turk4ever, je probeerd tegengas te geven vor Piano's anti alles postings, of de redelijk Anti godsdiensthouding van vele forumgangers.
Hetgeen ik wil zeggen, de meesten van ons lezen ook de krant, en vinden in veel gevallen dit soort misdaden ook tergend, een kaakslag voor de maatschappij.
Ik weet ook dat deze soort van gruwelijkheden ook inherent zijn aan het feit dat we met een hoop mensen op elkaar wonen, en dat desondanks de beste wetgeving, de leukste sociale voorzieningen en vrije keuze van godsdienst of vrije meningsuiting er nog steeds idioten door het lint gaan.
Als ik nu eens een doorsnee krant uit Constantinopel zou beginnen uit te pluizen... zou ik dan ook niet van deze gruwelijkheden boven kunnen halen?
Oftewel, met mijn vorige posting was ik eigenlijk mild.. maar als je per se dan toch wil uitlokken.. ga op een andere wereldgeweten spelen, wij hebben hier Louis Michel.
|
Ik wil alleen aantonen dat wanneer een Marokkaan een misdaad begaat de Islam veroordeelt wordt terwijl dat niet het geval is wanneer een Nederlander dezelfde misdaad begaat. Als een Marokkaan iemand vermoordt wordt er een stille tocht gehouden terwijl dit niet het geval is wanneer een Nederlander iemand vermoordt. Ik ben tegen het meten met dubbele standaarden. We zijn allemaal mensen en tussen alle mensen zitten rotte appels. Of je nu moslim of christen bent. Ik haat niemand. Ik houd van iedereen. Het doet me pijn wanneer ik hier ongefundeerde beschuldigen lees gericht tegen ALLE moslims terwijl ik heel veel moslims ken die geweldige mensen zijn. Ik ken moslims die liever honger lijden dan dat ze een ander om geld vragen. Ik ken een moslim die een racistische buurman geld heeft gegeven toen zijn huis was afgebrand en een dak boven zijn hoofd heeft gegeven tot hij een nieuw onderkomen vondt (nee het huis was niet aangestoken).