Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E=mc²
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E=mc²
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Mmja .. Ik heb zo de indruk dat dit forum niet gebruikt wordt om oplossingen te zoeken of te bediscussiëren.
Is er hier iemand die nog creatief wil denken of zitten jullie hier alleen maar om te zagen en te kankeren ?
|
Je bent gewoon zo overtuigd van je eigen gelijk dat je een abstract ding als deze sigarettenoorlog als een uiting daarvan ziet, zonder dat er een reëel verband is tussen die twee.
Niemand vond het tot dan de moeite op zo'n navelstaarderij te reageren. En terecht!
|
Overtuigd van mijn gelijk ? Correctie : het gelijk van Vivant, zal je bedoelen ! Tuurlijk. Bezwaar dat ik erin geloof ? Bezwaar dat ik geloofwaardige zaken vertel ?
|
Blablabla blabla bla...
Geloofwaardig? Alleen voor jezelf. Ik zie die link hoegenaamd niet. Zoals ik al zei: je ziet spoken omdat je zo vol bent van jezelf...
Citaat:
Ik kan het niet helpen dat u geen analogie kan vinden tussen het eenvoudige sigaretten-voorbeeld en de oplossing die Vivant wil aandragen om toekomstige Ford Genk-katastrophes te vermijden.
|
Kan het abstracter?
Citaat:
Ik weet wel, iemand die dagelijks goochelt met energetische quantum-wetmatigheden als E=mc2, bevindt zich té hoog boven het pragmatische om de maatschappelijke problemen te kunnen vatten.
|
Tja, smijt er nog maar een persoonlijke aanval tegen aan...
Citaat:
Ik vraag mij trouwens af wat zo'n hoogwaardigheidsbekleder te zoeken heeft op dit nederig discussieforum
|
Tralali tralala
Citaat:
Voor tips over baardgroei en aftershave bent u beter af op www.1000-poot.com of een ander soortgelijk VTM-forum.
|
Als u nu eens die link zou uitleggen, zou dat geen mooie intellectuele uitdaging zijn voor de zoon van de man die redeneren als de essentie van het zijn beschouwde? (sorry, dat was een open deur)
|
Herlees de hele topic eens als u nuchter bent.
De vragen die u stelt (o.a. de uitleg van de link) werden reeds in extenso beantwoord.
Slaapwel.