Los bericht bekijken
Oud 28 december 2006, 10:58   #3500
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
inderdaad

ach neen, liefde en seksualiteit zijn verschillende begrippen. Liefhebben kan ook zonder sexualiteit.

het is nooit hun kind

geluk is een vnl innerlijke verworvenheid en des te volmaakter hoe minder zij afhankelijk is van omgevingsfactoren

Als geluk afhangt van sexualiteit, dan is het zielig gesteld met die persoon.

lol .... homosexualiteit is en blijft zinloos want zoals ge beseft heeft het geen zinvolle bestemming.

Zowel punt twee als drie van uw opsomming hebben niets met sexualiteit te maken.
Prachtig. Daarom zei ik: Je gaat nog een stap verder dan Paulus. Jij had het over homofilie (homoliefde), en niet over homoseksualiteit. Om jouw stelling te weerleggen heb ik dan ook niet veel moeite moeten doen. Natuurlijk gingen mijn voorbeelden niet over homoseksualiteit. Jouw stelling ook niet. Trouwens, je weet zelf dat je stelling fout was, want je bent al aan het keren (cfr. het vetgedrukte stukje). Bye bye, come again.

Baarle, choqueert mijn taalgebruik je ? Kan het zijn dat het taalgebruik "afwijking" en "niet normaal" de homo's hier choqueert ? Die bewoordingen zijn puur retorica: Door platvloerse taal te hanteren over het "hoogste goed" van relaties, volgens sommigen, duid ik aan dat het helemaal niet het "hoogste goed" is van iedereen. Ga je daardoor nu mijn hele stelling verwerpen ?

Ohja: Negatief is niet het woord dat je zoekt, hoor. Omdat ik zeg dat er niks van je stelling overblijft, omdat ze duidelijk niet doordacht is ?

Laatst gewijzigd door Ozymandias : 28 december 2006 om 10:59.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden