Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martini
Alsof de oorlog in Irak zinloos was. De populaire anti-Bush houding gaat voorbij aan het feit dat het verdomd nuttig was om in het Midden Oosten zelf eens kuis te gaan houden. Ik kijk uit naar de bombardering van de Iraanse nucleaire installaties. Laat ons even kijken op de kaart: troepen in Afghanistan, troepen in Irak - welke landen baart dit (terecht) zorgen...?
De oorlog in Irak is misschien slecht afgehandeld, maar wie tegen de invasie van Irak was durf ik toch enige kortzichtigheid en gebrek aan perspectief te verwijten.
En inderdaad, ik denk ook dat 170 miljoen euro niet ver zal gaan om het daklozenprobleem op te lossen. Er is wat meer nodig dan enkel geld daarvoor, vermoed ik.
|
Lees ff het verband tussen het topic en de post over de oorlog in Irak. Het ging over besteding en verspilling van geld niet of dit nuttig besteed was.
In vergelijking met de oorlog kost deze raket met satteliet niks. Toch weten we van beide niet of het geld nu op lange termijn nuttig is.
Dit topic heeft als bijbedoeling om Americabashers en voorstanders eruit te ziften. Als die raket door Europa was gelanceert hadden heel wat posts er anders uitgezien