Los bericht bekijken
Oud 28 december 2006, 21:18   #3705
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Tja? wat moet ik daar nu op zeggen?
Dat je daar niet veel wil op zeggen, snap ik wel. In de tekst staat namelijk duidelijk uitgelegd hoe noodzakelijk homoseksualiteit voor sommige dieren is. En dat het zelfs een evolutionair voordeel kan opbrengen. Allemaal zaken die natuurlijk niet in je kraam passen. Daarom bleef je reactie ook beperkt tot de titel en de slotzin natuurlijk.

Citaat:
In deze post vraag ik wat voor jou normale sex is en je antwoordt met wat voor jou een afwijking is. In het begrijpend lezen moet ik blijbaar niet onderdoen.
Paulusje, jij bent begonnen over afwijkingen en hebt er expliciet bij gezegd dat je daarmee niet over statistische afwijkingen had. Mijn definitie over wat een afwijking is, is heel duidelijk. En wat geen afwijking is, is dus per definitie normaal.

Citaat:
Dat werd hier helemaal niet uitvoerig aangetoond. Eén iemand kwam af met een stom voorbeeld dat onmiddelijk weerlegt is geworden. Alles met meer functies dan zijn gelijke is meer waard.
Dat voorbeeld was helemaal niet stom. Na hem hebben ook nog eens Doki en Khonnor je stelling heel duidelijk en compleet weerlegd. Tevergeefs, want het dringt nog steeds niet door in jouw keikop.

Citaat:
Ook mensen Edina. Waarom verdient iemand met een universitair diploma doorgaans meer dan iemand zonder diploma? Omdat hij meer kan, natuurlijk.
Waar haal je die idiote stelling nu weer vandaan? Universitairen kunnen niet per definitie meer. Ze kunnen andere dingen. En dat ze per definitie meer verdienen dan niet universitairen is al helemaal zever. Sommige beroepen zijn veel waardevoller dan andere en verdienen toch minder. Of vind jij - ik zeg maar wat - een notaris waardevoller dan een verpleger?

Citaat:
Jij zegt dat ja, maar ik heb geen referenties. Die zijn maar niet te vinden. En ik weet nog altijd niet hoe die mannetjes dan weten dat hun vrouwtjes vruchtbaar zijn zonder advertatie. Blijkbaar zijn ze helderziend of zo... De mens kan dat in elk geval niet.
IK heb je een referentie gegeven, slimmerik. En die mannetjes moeten dat helemaal niet weten. Als hun vrouwtje niet wil paren, dan kunnen ze gewoon op hun kin kloppen. Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen? Meer nog, wat doet dat in godsnaam nog terzake???
Edina is offline   Met citaat antwoorden