Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Praha als je nog verder met mij wil discuteren zal je eventjes resumeren hoor. Ik kan niet volgen...(ik heb geen zin om iedere keer drie vier postings terug te gaan... om te weten wat je nu precies bedoeld en waarover je reactie van één zinnetje eigenlijk op slaat.) Je bent niet de enige die hier op antwoord wacht van mij.
|
dat wás me al enige tijd duidelijk...
en de zin ontbreekt hier eveneens
dus wat doen we ermee ?
verder uitspitten heeft blijkbaar geen enkele zin dus ik hou het gewoon bij een herhaling van zodra ik wat lees van je wat me niet zint of waar ik het oneens met ben... tjha om dan waarschijnlijk terug te komen tot dezelfde heiza

... voordeel het is veel minder vermoeiend
btw al eens gedacht dat dat misschien ligt aan de manier waarop jij een discussie voert ?
je lanceert wat zonder echt duidelijk te maken binnen welk referentiekader men dat dient te zien, zonder echt duidelijk te maken wat de begrippen moge inhouden ed
je moet op z'n minst toegeven dat vanaf het begin van heel deze thread je al menige keren hebt moetenb formuleren om dat allemaal staande te houden...
ik heb al menige pogingen ondernomen dat te resumeren maar dan verval je weer in het oude
maar om je toch nog voort te helpen ....
mijn inziens heb je een tot nu toe een aantal beweringen/stellingen gemaakt die je niet hard maakt ( hoeft ook niet voor mij ) en waarbij je er steeds weer voor zorgt dat de opposant zijn kruit ongeldig wordt verklaart
ook valt het op dat de regeltjes die je voor je gesprekspartners aan de dag weet te leggen blijkbaar niet van toepassing zijn op je zelf... ik refereer hier nu meer specifiek naar de 'spelregels' inzake het lanceren van een stelling
waarbij ik je nog wil zeggen dat ik het wel leuk vind om discussies met je aan te gaan ( anders zou ik het niet doen .... heyheyhey weer die lustbevrediging se

) om je dat volgens mij ernstig opvat in tegenstelling tot vele anderen
Praha