Discussie: de tetten-draad
Los bericht bekijken
Oud 30 december 2006, 18:52   #210
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Scarlett Johansson heeft mooiste boezem


Volgens de lezers van het Amerikaanse tijdschrift In Touch Weekly heeft Scarlett Johansson de mooiste borsten van heel Hollywood. De 22-jarige schoonheid sleepte eerder ook al de trofee van het blad Esquire in de wacht als “meest sexy vrouw (die nog in leven is)”.

In een eerste reactie op haar nieuwe bekroning, liet Scarlett weten dat haar moeder ongetwijfeld trots zal zijn op haar nieuwste trofee. “Je doet 14 jaar je best en maakt 14 onafhankelijke films en dan krijg je de prijs voor de beste boezem. Valt er dan niets te zeggen over mijn hersenen? Mijn nieren en mijn galblaas? Ik ben alleszins trots op mijn borsten. Ik noem ze “my girls”.” Scarlett ging in de ranglijst Jessica Simpson, Salma Hayek, Halle Berry en Jessica Alba vooraf.

Voor een volledige ranglijst en enkele indrukwekkende close-ups van La Scarlett, kan u HIER klikken.
Nog meer close-ups (35 om precies te zijn), vindt u HIER

Eerder was ook presentator Isaac Mizrahi zich niet te verlegen om eens te voelen aan de voluptueuze boezem tijdens de uitreiking van de Golden Globes. En daar waren natuurlijk alle camera’s op gericht.
__________________

Laatst gewijzigd door baarle : 30 december 2006 om 18:54.
baarle is offline   Met citaat antwoorden