Los bericht bekijken
Oud 1 januari 2007, 23:29   #38
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Ben totaal niet akkoord met jou zienswijze in deze.
Je zou je beter eens ten dienste stellen van een gehandicaptenvereniging ofzo...dan zullen je ogen wel open gaan.
Dan zal je inzien dat deze kinderen ook zeer gelukkig kunnen zijn...ook al is het op hun manier.
Ouders die ongelukkig worden van hun kinderen...die moet ik nog tegenkomen...dat ze een zware 'last' meedragen dat wel...maar ongelukkig zijn? Heb er mijn bedenkingen bij.
ieder zijn mening.Ik denk dat het niet positief is voor een gemeenschap om teveel gehandikapten in hun midden te hebben.Dat kan de kwaliteit van de genenpoel niet ten goede komen.Eens dat ze leven moet je er natuurlijk voor zorgen, we zitten hier niet in nazi-land.en ouders zullen zich waarschijnlijk wel hechtten aan die kinderen.Maar als je op voorhand weet dat het zoiets gaat worden, is een abortus toch beter voor iedereen?Ik vind het nu wel onbegrijpelijk, dat dagelijks honderden, duizenden, miljoenen gezonde foetussen uit hun moeder's lichaam gehaald , en in de vuilbak gesmeten worden zonder dat er een haan naar kraait, maar dat men wel �*lles doet wat men kan, om de zieken,zwakken, gehandikapten en abnormalen in leven te houden?! Gewoon een waanzinnig gedrag toch?!
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden