Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2007, 16:56   #14
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Huurprijs op 20 jaar bijna 100% gestegen.

Ze mogen er de cijfers naast leggen welke ze willen. Mijn huur is op 17 jaar inmiddels 77% gestegen. Om de 3 jaar slaat mijn huisbaas me gewoon 25€ op, zonder mankeren en vaste tarief.
Of dat nu mag of niet mag, het is zo en het blijft zo en als het me niet aanstaat mag ik natuurlijk ook verhuizen.
(en als ik het mag zegge; hij heeft er op gans die tijd 0 frank aan gespendeerd ook nog eens)

Wie heeft soortgelijke ervaringen en hoeveel is uw huur gestegen de laatste 15 �* 20 jaar?
Eerlijk antwoorden a.u.b.

En eigenaars, hoeveel % hebt u er op die zelfde periode bij gelapt aan uw huurders?

Laat de waarheid over huurprijzen nu eens bovenkomen graag.
De index is de laatste 20 jaar meer dan met 100 % gestegen. Eigenlijk zou hij de prijs nog meer moeten verhogen hebben. Natuurlijk moet hij zijn plichten van onderhoud van het huis wel gedaan hebben. Je kan het nog altijd zelf voorstellen om onderhoudswerkzaamheden uit te voeren. Als je voorstelt dit zelf te doen op zijn kosten zijn ze meestal wel akkoord.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden