Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2007, 10:47   #43
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Ja, maar je schreef niet boven je artikel: Niet alle internetbronnen zijn even nauwkeurig. Ik heb hier ook een twijfelachtige bron die het tegendeel bewijst.

Nee, je schreef/schrijft dat je artikel die schade bewijst/aantoont. Maar dat is niet zo.

En de titel zegt veel, en je hebt nergens iets gezegd dat je het niet eens bent met die titel.

Ik begrijp wel wat je bedoelt, hoor. Maar door iets te citeren, zonder het expliciet te betwisten, verklaar je dat je het ermee eens bent (vraag dat maar aan de paus )
Neeje, ik heb gewoon gekopieerd en geplakt. Had ook de snelkoppeling kunnen ingeven maar dan zou niemand het gelezen hebben.

Eigenlijk ben ik het zelfs met de geest van het artikel eens eerlijk gezegd. Cannabis wordt volgens mij ten onrechte veel te veel afgedaan als "relatief onschuldig". Ik ben werkzaam in de hulpverlening en heb dagelijks te maken met jongeren die bezig zijn met cannabis. Voor hen is het gedoogbeleid eerder een groen licht om te gebruiken eerlijk gezegd en de gevolgen laten zich na een tijdje duidelijk zien (geen schoolresultaten meer, werk kwijt, geen lust meer om nog dingen te doen, ruzies met ouders, lief, diefstallen om aan geld te geraken om jointjes te kunnen bekostigen enz...)
Karma is offline   Met citaat antwoorden